IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ტიპტრონიკი, განხილვა!
Hushta
post Mar 11 2008, 23:10
Post #1


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 8,929
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI 4.2D / Warn 8000 / 33



ე.ი. მე რამდენადაც ვიცი ტიპტრონიკის კონსტრუქცია აბსოლიტურად იდენტურია ავტომატური კოლოფისა, ანუ ერთი და იგივეა, უბრალოდ ტიპტრონიკს აქვს დამატებითი ფუნქცია რომელიც მართავს კომპიუტერს. სხვა განსხვავება მას და ავტომატურ კოლოფს შორის არაფერი არაა.

გამძლეობას რაც შეეხება: საერთოდ ავტომატურ კოლოფს რესურსი უფრო მეტი აქვს ვიდრე მექანიკურს, ეს იმ შემთხვევაში თუ მისი ექსპლუატაცია სწორად ხდება, ყველა წესის დაცვით! თუ ამ წესებს არ დაიცავ ცხადია იმექანიკურზე მალე გამოვა წყობიდან. მისი მოხმარებისათვის მკაცრი წესებია მითუმეტეს ოფ_როუდზე wink.gif

ტიპტრონიკი უბრალო ავტომატიკაზე ბევრად უკეთესია და გამომდინარე მისი შეასძლებლობებიდან (რთავ სიჩქარეს მაშინ როცა გინდა).

ავტომატურ კოლოფს საერთოდ აფუჭებს ხშირი გადართვები და რესკი მოძრაობები wink.gif აი მაგალითად ოფ_როუდ სიტუაციაში, როცა მიადგები აღმართს და შენ ის D_ში გაქვს, ამ დროს კარობკა რთავს სიჩქარეებში 1,2 და შესაძლოა მესამეც გააჩნია სიჩქარეს და ძრავის ბრუნს. იმ დროს როცა საბურავები ბუქსაობს კომპიუტერს გონია რო უკვე აკრიფა გარკვეული სიჩქარე და გადააქვს 2-ში, ამ დროს ადგება ძალა და ისევ გადმოაქვს 1_ში, მერე ისევ და ა.შ. ეს სპობს და ანადგურებს ავტომატურ კოლოფს. ტიპტრონიკის შემთხვეავში შეგიძლია უფრო იოლად გადაწყვიტო პრობლემა, მაშინ გადართავ როცა შენ მიიჩნევ საჭიროდ wink.gif

პ.ს. ტიპტრონიკი პირველად პორშემ დააპატენტა და აუდს ჩაუდგა.
დაწვრილებით მის შესახებ შეგიძლია აქ გადაიკითხო wink.gif
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiptronic

This post has been edited by Hushta: Mar 11 2008, 23:05


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...
NISSAN LIONHEART

"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
giga st
post Mar 11 2008, 23:16
Post #2


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 311
Joined: 23-January 08
Member No.: 625
მანქანა: Nissan X-Terra.



კარგი თემაა ჩემთვის საინტერესო იმედია დაიდება საჭირო ინფორმაციები, ისე საინტერესოა კლუბის მანქანებიდან თუ არის რომელიმე ტიპ ტრონიკი? პრაქტიკული შეხედულებებიც კარგი იქნება, მე სიმართლეს ვიტყვი და რატომღაც ეჭვის თვალით ვუყურებ ტიპ ტრონიკს ოფფ როადზე მარა აქვე ვაღიარებ, რომ ეს არაფრით არ არის გამყარებული, ხოდა ძმებო ოფფ როუდერებო აბა დაფქვით ინფოები რაც იცით rules.gif

პირადად მე პაჯიკების ტიპ ტრონიკები მაინტერესებს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hushta
post Mar 11 2008, 23:17
Post #3


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 8,929
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI 4.2D / Warn 8000 / 33



giga st
შენ თუ ტიპტრონიკს ეჭვის თვალით უყურებ მაშინ ავტომატურ კოლოფსაც ეჭვის თვალით უნდა უყრებდე wink.gif (მე ასე ვუყურებ ორივეს)

შენ თუ იცი ავტომატური კოლოფის მართვა ისე როგორც საჭიროა, მაშინ შენც იგივეს გგააკეთებ ზუსტად ავტომატურ კოლოფზე რაც შეგიძლია რო გააკეთო ტიპტრონიკზე wink.gif იმედია მიმიხვდი რისი თმქაც მინდა, ავტომატურ კოლოფს რომ აქვს L,2,D, O/D, ეგენი ტყუილა კი არაა smile.gif ეგენი სწორედ იმისთვისაა რომ მართო კოლოფი ისე როგორც ამას წესები გთხოვს და როგორც შენ გინდა wink.gif მითუმეტეს ოფ_როუდზე wink.gif
არავითარ შემთხვევაში არ უნდა იაროთ ოფ_როუდზე მხოლოდ D-ში ჩაგდებით !!!!! ეს არის მკაცრად აკრძალული! ასეთ შემთხვევაში რესურსს შეუმცირებთ კოლოფს wink.gif მე პირადად გზიდან გადავდივარ თუ არა მაშIნვე ვადებ მარცხენა ხელს სიჩქარეების რიჩაგს (ავტომატიკაზე) და ვიწყებ მის "წვალებას" ანუ ისე მართვას როგორც საჭიროა wink.gif

ტიპტრონიკის შემთხვევაში ყველაფერი მარტივადაა და პატარა ბავშვისთვისაც გასაგებია, უფრო მარტივია და ჩემი აზრით უფრო მოხერხებულიც უნდა იყოს ოფ_როუდზე wink.gif


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...
NISSAN LIONHEART

"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 11 2008, 23:31
Post #4


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 45,039
Joined: 25-December 06
Member No.: 111
მანქანა: Mitsubishi Pajero 2.4 SHORT, 5MT, RHD, CNG



Hushta
მექანიკურ კოლოფს თუ მიხედავ მგონი გააცილებით მეტი რესურსი აქ ვიდრე ავტომატიკას. იმენნა კოლოფს თორე სცეპლენია მანდ რასხოდნიკია.


--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
l_nadirashvili
post Mar 11 2008, 23:40
Post #5


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 354
Joined: 9-January 08
From: Tbilisi
Member No.: 593
მანქანა: Pajero; 2.8d; 1999; 5 Doors; Manual gearbox; GEOLANDAR M\T+



მექანიკური ათი თავით ჯობია ავტომატს განსაკუთრებით როცა ოფროუდისთვის გინდა ან საგონკაოდ...
ორივეში მე თუ მკითხავ მექანიკა თითქმის აუცილებელია... smile.gif
ნუ თითქმის... biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nikdeff
post Mar 11 2008, 23:42
Post #6


Super Member
*****

Group: Moderator
Posts: 7,162
Joined: 4-November 07
Member No.: 458
მანქანა: Airbus A-320



მექანიკაზე უფრო ძნელია ერთი სიჩქარის შენარჩუნება რა ანუ მთქვათ თოვლზე რო მიდიხარ ან ქვიშაზე ან თუნდაც ტალახზე რო არ ჩაეფლო ისე უნდა იარო და მექანიკით ეგ რთულია.... ავტომატით კიდე შეძლებ ერთი სიჩქარის შენარჩუნებას ისე რო არ ჩაეფლო tongue.gif


--------------------
Auto racing is boring except when a car is going at least 172 miles per hour upside down

SUZUKI - WAY OF ruining your LIFE since 1909

Там где пехота не пройдет и бронепоезд не промчится , Ведровер лихо проползет и ничего с ним не случится!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
non
post Mar 11 2008, 23:42
Post #7


Member
***

Group: Registered
Posts: 65
Joined: 25-December 07
Member No.: 550
მანქანა: Land Rover Discovery 2 4.0; Land Rover Discovery 1 TDI



ლენდროვერზე რაზდატკის ჩართვის შემდეგ შეგიძლია ავტომატური კარობკა გადართო Manual mode-ში და მერე ხმარობ როგორც მექანიკურს. უბრალოდ სცეპლენიე არა აქვს


--------------------
GO BEYOND
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 11 2008, 23:50
Post #8


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 45,039
Joined: 25-December 06
Member No.: 111
მანქანა: Mitsubishi Pajero 2.4 SHORT, 5MT, RHD, CNG



nik_deff90
თუ მაგარი მძღოლი ხარ მაგას მექანიკაზეც გააკეთებ. აი რასკაჩკა კიდე ავტომატიკაზე წარმოუდგენელი რამეა. თუმცა ამბობენ ახალ G კლასებზე ეგ ფუნქცია არის რაღაცნაიდარ კარობკაში ჩადებული.


--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lado
post Mar 11 2008, 23:51
Post #9


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 2,191
Joined: 12-August 07
Member No.: 319
მანქანა: Suzuki SJ 410 1.6 GEOLANDER YOKOHAMA M/T



nik deff90

რა, მექანიკურით არ შეგიძლია, ერთი სიჩქარის დაჭერაა? რაღაც ვერ მიგიხვდი ნათქვამს. ავტომატი მხოლოდ და მხოლოდ კომფორტია, მეტი არაფერი. რესურს რაც შეეხება, არა მგონია ავტომატს და ტიპტრონოკს მეტი ჰქონდეს (ორივეს სწორი ექსპლუატაცია მაქვს მხედველობაში).


--------------------
Land-surveyor
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hushta
post Mar 11 2008, 23:58
Post #10


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 8,929
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI 4.2D / Warn 8000 / 33



ციტატა
რა, მექანიკურით არ შეგიძლია, ერთი სიჩქარის დაჭერაა?

ლადო ნიკდეფს სხვა რამის თმქა უნდოდა, შენ ისე პლავნად და სწრაფად ვერ გადართავ როგორც ამას ავტომატი აკეთებს wink.gif აქვს ავტომატს რაღაც პლიუსები, მთლად სულ მინუსებს ვერ დაუწერ ყველაფერში wink.gif რესურსს რაც შეეხება ეგ მცოდნე ხალხისგან გამიგია და ბენდელამაც იგივე გამიმეორეა wink.gif თეორიულად რესურსი მეტი აქვს ავტომატურ კოლოფს თუ მოუვლი, მაგრამ იმის გამო რო ვერ უვლიან (ხალხის 80%_მდე ალბათ), მალე ფუჭდება შედაერებით wink.gif რესურსი თეორილად მეტი აქვს კიდევ ვიმეორებ.

რასკაჩკას რაც შეეხება მე ვაკეთებ მაგას, თუ ვინმეს აინტერესებს შეუძლია მიყურეოს როგორ biggrin.gif გაზის დამურამებაა და მეტი არაფერი, იმ დროს უნდა დააწვე გაზს როცა საჭიროა, მერე აუშვა, მერე ისევ იმ დროს უნდა დაამთხვიო რო რესკად გაკრას და მანქანა აქანაო წინ და უკან wink.gif (ნუ G_ზე შეიძლება უკვე სხვა დონის რასკაჩკაზეა საუბარი, ანუ უფრო მოქნილად აკეთებს რა)

ხოდა მექანიკური რო ასი თავით ჯობია ნებისმიერ სპორტში ავტომატს ამაზე აქ ჩვენ არ ვსაუბრობთ wink.gif (ამაზე კამათიც კი უაზრობაა უკვე)
ეს სხვა თემაა მეგობრებო wink.gif

This post has been edited by Hushta: Mar 12 2008, 00:00


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...
NISSAN LIONHEART

"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
l_nadirashvili
post Mar 11 2008, 23:59
Post #11


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 354
Joined: 9-January 08
From: Tbilisi
Member No.: 593
მანქანა: Pajero; 2.8d; 1999; 5 Doors; Manual gearbox; GEOLANDAR M\T+



შენი არ ვიცი მარა მე ერთ სიჩქარეს ძალიან კარგად ვიჭერ და მაგას მე მგონი ტარების ცოდნა და მანქანის გრძნობა ყოფნის და სულ არ უნდა ავტომატიკობა......
nika
10000000% ეგრეა!!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 12 2008, 00:07
Post #12


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 45,039
Joined: 25-December 06
Member No.: 111
მანქანა: Mitsubishi Pajero 2.4 SHORT, 5MT, RHD, CNG



Hushta
ციტატა
რასკაჩკას რაც შეეხება მე ვაკეთებ მაგას, თუ ვინმეს აინტერესებს შეუძლია მიყურეოს როგორ biggrin.gif გაზის დამურამებაა და მეტი არაფერი, იმ დროს უნდა დააწვე გაზს როცა საჭიროა, მერე აუშვა, მერე ისევ იმ დროს უნდა დაამთხვიო რო რესკად გაკრას და მანქანა აქანაო წინ და უკან wink.gif (ნუ G_ზე შეიძლება უკვე სხვა დონის რასკაჩკაზეა საუბარი, ანუ უფრო მოქნილად აკეთებს რა)

ავტომატიკაზე რასკაჩკა სიჩქარეების გადართვის გარეშე არ გამოვა. ელემენტარულად უკან არ გაგიშვებს იმხელაზე რამდენზეც ხალასტოიში წახვალ. მექანიკაზე ეს შესაძლებელია. გარდა ამისა რასკაჩკისას ავტომატიკის რესურსს რაც მოსდის ალბათ ყველანი ხვდებით.

რეალურად ავტომატიკაზე რასკაჩკა ასე უნდა მოხდეს. მივდივატრ მაქსიმალურად წინ. ვატორმუზევთ მარცხენა ფეხით (და არა მარჯვენათი). ამავე დროს ვრთავთ კარობკას ზადნიში. ოდნავი გაზის მიცემა და მერე უნდა აუშვა ტორმუზს. რო მორჩება მოძრაობას იგივე პროცედურა და უკვე წინ მიდიხარ.

პ.ს თანაბარი და პლავნი სიარულის საშუალებას CVT კარობკა ახდენს. მარა ეს ცოტა სხვა ტემაა.


--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mishka_15
post Mar 12 2008, 00:10
Post #13


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 1,787
Joined: 12-September 07
From: Tbilisi , saburtalo
Member No.: 357
მანქანა: jeep wrangler YJ 4.0 Manual/T 34 SIMEX jungle trekker. winch 9500. AUDI a4 2007 3.2m/t



ისე რო იცოდეთ პროფესიონალურ რალიში მეკნიკური კოლოპები არ აკვს ( მე ვიძახი ევროსპორტზე რო არის ხოლმე რალები ) ცეპლენიე არ აკვტ მანკანაზე,ავტომატური კოლოპია ოგონდ ტვიტონ არ რრტავს სიჩკარეს ტიპტრონიკია ისეტი რო D არ კონდეს რა. სულ ტიპტრონიკიტ დადიან. ჩემი აუდი ა6 ტიპტრონიკია აკვს 2,3,4 და D სიჩკარეები, და გვერძე გასაწევი ტიპტრონიკისტვის. 1 არ აკვს. დაგმარტზე რო მიდიხარ და ჩააგდებ ტიპტრონიში პირველს და მეორეს ტვიტონ ცვლის, გარკვეულ ბრუნს რო მიაგცევს მატორი რტავს ტავისიტ მეორეში და დანარჩენ 4 სიჩკარეში უკვე ხელიტ უნდა გადარტო. არ ვიცი მუგამის დაჩერა უნდა ტუ რა უნდა მარა ტოვლზე ძაან ძნელია სიარული დაგმარტში , აგმარტზე მაგრად ადის ქუატროა მარადაგმარტზე 1 იტ ვერ ჩახვალ sad.gif . ჯერ ვერ დავუმუგამე .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hushta
post Mar 12 2008, 00:16
Post #14


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 8,929
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI 4.2D / Warn 8000 / 33



ციტატა
გარდა ამისა რასკაჩკისას ავტომატიკის რესურსს რაც მოსდის ალბათ ყველანი ხვდებით.

ნიკა სიჩქარიდან საერთოდ არ ვიღებ wink.gif 2_ში ან D_შია და ისე ვაკეთებ, სიჩქარიდან რო ამოიღო რესკად გაკრავს და ძალიან აბუქსავებს უკვე.
ციტატა
ელემენტარულად უკან არ გაგიშვებს იმხელაზე რამდენზეც ხალასტოიში წახვალ

მექანიკურზე მაგ დროს როგორ მიდიხარ უკან? უკან ჩაგდებას ხო ვერ ასწრებ არა?, აი D_დან ამოღება საერთოდ არ გინდა, უბრალოდ პანიჟენის დროს სურფი ასე იქცევა რო ცარასკაჩკას აკეთებ და სხვა მანქანაზე არ მიცდია smile.gif ჩემი აზრით ყველა მასე უნდა იყოს.

ციტატა
რეალურად ავტომატიკაზე რასკაჩკა ასე უნდა მოხდეს. მივდივატრ მაქსიმალურად წინ. ვატორმუზევთ მარცხენა ფეხით (და არა მარჯვენათი). ამავე დროს ვრთავთ კარობკას ზადნიში. ოდნავი გაზის მიცემა და მერე უნდა აუშვა ტორმუზს. რო მორჩება მოძრაობას იგივე პროცედურა და უკვე წინ მიდიხარ.

არა ნიკა მასე რო ვცადე ისე გვიან აგდებს D_დან რ_ში და რ_იდან D_ში რო მანამდე მანქანა უკვე გაჩერებულია sad.gif იგივე ხდება D_დან N_ში და ა.შ.
ძაან აგვიანებს, გარდა მაგისა მასე მოსპობს კაცი კარობკას. აი მუხრუჭს რაც შეეხება მაგას ვაკეთებ ხოლმე მარა აბს_ი არ მიშვებს რო ბოლომდე გავაკეთო sad.gif


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...
NISSAN LIONHEART

"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
l_nadirashvili
post Mar 12 2008, 00:23
Post #15


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 354
Joined: 9-January 08
From: Tbilisi
Member No.: 593
მანქანა: Pajero; 2.8d; 1999; 5 Doors; Manual gearbox; GEOLANDAR M\T+



ისე ძაან თუ დავკონკრეტდებით მასე არანაირი შეხება არა აქვს რალის მანქანებს ტიპტრონიკთან...
მაგ კარობკებს სემიმანუალი ქვია.... და სულ სხვა პონტია

Hushta
ჩემი აზრით მასე ჩაშლი კარობკას... რავი მე მასე ვიცი...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
*IRAKLI*
post Mar 12 2008, 00:35
Post #16


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 786
Joined: 19-September 07
From: KUTAISI
Member No.: 365
მანქანა: NISSAN PICK UP D22 2.5TD 103hp 5MT 31x10.5x15 BFG KM2



ავტომატიკა კარგია თუ დიდი ძრავი აქვს მანქანას მინ.3.0 ბენზინი

ოფფროადზე მაინც მექანიკა ჯობია გაზს შენ გემოზე აძლევ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cherokaa
post Mar 12 2008, 00:44
Post #17


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 5,046
Joined: 21-December 07
Member No.: 544
მანქანა: Grand Cherokee zj 1998



რას ამბობთ აბა მექანიკური კარობკის შედარება როგორ შეიძლება ავტომატურთან მითუმეტეს ოფროუდისთვის,
ჯერ ერთი რომ მექანიკურს ბევრად 2-ჯერ და 4-ჯერ მეტი რესურსი აქვს wink.gif
მეორე რომ უგზოობაში მაგას დიდი მნიშვნელობა აქვს და ცეპლენიით უფრო გრძნობ მანქანას ena.gif
მესამე რომ ავტომატურის შენახვა არც თუ ისე იაფია და ფილტრის და ზეთის გამოცვლა დროულად უნდა, თორემ მაგარი შარია და ისე მარტივად არ კეთდება როგორც მექანიკური xaxaxa.gif
სულ ყურადებას და ფერებას საჭიროებს, რაც ბოლოს ყელში ამოგდის და გიჩდება ნერვოზი და საკუთარი მანქანის დანახვაზე ცუდად ხდები გინდება რომ აიღო დიდი ჩაქუჩი და შეუდგე ზემოხსენებული ნივთის სულ ერთიანად დალეწვას თავის კარობკიანად blink.gif

ტრიპტრონიკიც იგივეა თუ არ ვცდები დაჟე ეგ ნეიტრალურშიც არ აგდებს ხოლმე გაზიდან ფეხს რომ უშვებ ისევ სიჩქარეში ტოვებს pulp.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Hushta
post Mar 12 2008, 01:27
Post #18


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 8,929
Joined: 28-November 06
From: Milky Way
Member No.: 63
მანქანა: NISSAN SAFARI 4.2D / Warn 8000 / 33



ჯერ ერთი თემის სათაურს შეხედეთ და ისე წერეთ crazy.gif აქ არავის დაუწერია მექანიკურზე. აქ ავტომატურ კოლოფებზეა საუბარი და ტიპტრონიკებზე!

ეხლა რაც შეეხება რესურსს, Cherokaa აი საიდან მოიტანე ძმაო რო მექანიკურს 2ჯერ 3ჯერ თუ 4ჯერ მეტი აქვს რესურსი?
crazy.gif იცნობ ვინმე ტექნიკოსს თუ გარიკას ებაზრე გარაჯში რო წევს და ყოველ დილას ზაპოი რო აქ?
ბიძაჩემი არის ინჯინერ მექანიზატორი პროფესიით, სიხსლის მაგივრად ზეთი უჩქეფს კაცს crazy.gif laugh.gif ისე იცის ზოგადად მანქანის აგებულება და კონსტრუქცია. ეხლა შენ მიდი და უმტკიცე რო რესურსი მეტი აქვს მექანიკურს
ისა და ჰამერიც ავტომატიკაა, და მეგაკრუიზერიც, ტანკი ხო არ იცი მექანიკაა ნეტა? crazy.gif

კიდე ვიმეორებ რა, სწორი ხმარების შემთხვევაში ავტომატს რესურსი მეტი აქვს! ეს მითხრა ალეკომაც, იმედია მაგ
კაცის ცოდნის გჯდერათ ვინც იცნობთ.

ციტატა
მესამე რომ ავტომატურის შენახვა არც თუ ისე იაფია და ფილტრის და ზეთის გამოცვლა დროულად უნდა, თორემ მაგარი შარია და ისე მარტივად არ კეთდება როგორც მექანიკური
სულ ყურადებას და ფერებას საჭიროებს, რაც ბოლოს ყელში ამოგდის და გიჩდება ნერვოზი და საკუთარი მანქანის დანახვაზე ცუდად ხდები გინდება რომ აიღო დიდი ჩაქუჩი და შეუდგე ზემოხსენებული ნივთის სულ ერთიანად დალეწვას თავის კარობკიანად

ხოო და ამას რაც შეეხება აქ მანქანებზეა საუბარი და არა გრანდ ჩეროკებზე xaxaxa.gif crazy.gif შენსას რა მოსდის და რა ეშლება არ ვიცი მე xaxaxa.gif (ეხლა არ დაიწყო ზეთის მეტს არაფერს ვცვლი და უკვე 10 წელია მყავს და საერთოდ არაფერი გაბუჭებიაო)

რაც მე სურფს ვუქენი (თან რამდენჯერ) და მანქანის კარობკა მართლა უპრობლემოდ მუშაობს, ასე რომ ერთიანად ხაზის გადასმა არაა სწორი! რა თქმა უნდა ეს არ ნიშნავს რო უფრო გამძლეა ასეთ ხმარებაში ავტომატი, მარა ნორმალურ ხმარებაში ორივე კარობკას თუ შეადარებთ ავტომატი რესურსით ჯობია! ყოველ შემთხვევაში თეორიულად ასეა და ეს უკვე დამოკიდებულია ხმარებაზე. დანარჩენი მთელი ავტომატური კარობკა კომფორტია რა tongue.gif იმენა ჩემთვის ნოლია მაგის ფასი arvarga.gif

This post has been edited by Hushta: Mar 12 2008, 01:46


--------------------
"The Safari philosophy will never change: Reliable performance must always be achieved"
Long live the mighty Patrol...
NISSAN LIONHEART

"But whoever is despised by the people like a wolf by dogs; this is the free spirit, the foe of fetters, the non-adorer, the one who houses in the woods."
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zurabau
post Mar 12 2008, 08:28
Post #19


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 2,984
Joined: 13-February 07
Member No.: 146
მანქანა: Это овчарки могут быть немецкими, а машина должна быть ЯПОНСКОЙ!



ციტატა(mishka_15 @ Mar 12 2008, 00:10) *

ისე რო იცოდეთ პროფესიონალურ რალიში მეკნიკური კოლოპები არ აკვს ( მე ვიძახი ევროსპორტზე რო არის ხოლმე რალები ) ცეპლენიე არ აკვტ მანკანაზე,ავტომატური კოლოპია ოგონდ ტვიტონ არ რრტავს სიჩკარეს ტიპტრონიკია ისეტი რო D არ კონდეს რა.


ისე ეგ თემა აქ ადრე განხილული იყო და თვითონ რომ იცოდე, მაგ სპორტულ მანქანებს რომ კოლოფები აქვთ, ეგ არ არის ავტომატიკა და არც ტიპტრონიკი, ეგ არის სეკვენტალური კოლოფები smile.gif


--------------------


Те у кого нет Land Rover, хотят его купить, а те у кого он есть, хотят его продать, и не делают этого только потому, что продав LR, они станут теми, кто хочет купить LR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Правительство давно усвоило, что легче всего взять деньги у бедных. Конечно, их у них немного - но зато бедных дофига...........
Если ты сейчас читаешь эту надпись, то ты относишься к тем, кому нех.. делать.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 12 2008, 09:53
Post #20


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 45,039
Joined: 25-December 06
Member No.: 111
მანქანა: Mitsubishi Pajero 2.4 SHORT, 5MT, RHD, CNG



mishka_15
პროფესიონალსურ სპორტში სეკვენტალკებია. და სცეპლენიაც აქვთ მაგას. იტოგში არის ორი დიდი სხვაობა
1) ტიპტრონიკი არის ავტომატიკა რომელსაც ხელის გადართვის ფუნქცია დაუმატეს. ისიც მაინც თვითონ გადართავს ვთქვათ თუ პირველი გაწურე ბოლომდე მეორეში ჩაგიგდებს. ან 60-ზე პირველში ჩაგდება თუ სცადე არ იზავს.
2) პოლუავტომატიკა ეს არის ჩვეულებრივი მექანიკური კოლოფი. მაგას აქვს სცეპლენიაც მაგრამ პედალი არა აქვს. სიჩქარეების გადართვაც ტიპტრინიკივით ხდევა ზევით ქვევით. იტოგში როცა მიაჭერ გადართვის ჯოისტიკს (ან რაცაა), ელექტრო მოზგი ხვდება რომ უნდა გადართოს, და გაზის აშვება, სცეპლენიის დაჭერა, სიჩქარის გადართვა, სცეპლენიის აშვება, გაზის დაჭერა, პროცედურას თვითონ გააკეთებს. ფიზიკურად კი ეგ იგივე მექანიკური კოლოფია.

ვინც არ იცით სხვაობა ავტომატურ კოლოფში პლანეტარული გადაცემები გამოიყენება, ხოლო მექანიკურში ჩვეუკებრივი კბილანებია.

ასევე ახლა გამოვიდა ორსცეპლენიიანი მექანიკური ტრანსმისიები. ასეთ კოლოფებში ერთდროულად ორი სიჩქარეა ჩაგდებული. ვთქვათ მიდიხარ პირველით. ამ დროს ერთი სცეპლენია რომელიც 1, 3 და 5 სიჩქარეებს ემსახურება მიერთებულია. ხოლო მეორე რომელიც 2, 4 და 6 (სპორტულ პიპიებში 6 სიჩქარიანი კოლოფებია უმეტეს წილად, F1-ში კიდე 7 სიჩქარიანებია) სიჩქარეებს ემსახურება გათიშულია. ამავე დროს მეორე სიჩქარეც ჩაგდებულია. მარა მისი სცეპლენიის გათიშვის გამო არ მუშაობს.
ახლა პირველიდან მეორეში გადართვისას (ცხადია ეს ელექტრონიკის დახმარებით ხდება) უბრალოდ მოხდება პირველის სცეპლენიის გათიშვა და მეორეს სცეპლენიის ჩართვა. ამ დროს გადართვის დრო მიზერულად მცირეა. უკვე ამის შემდეგ კარობკაში მოხდება პირველიდან მესამეში გადაგდება რათა შემდეგი გადართვისთვის (2-დან 3-ში) იყოს მზადყოფნაში.


--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

6 Pages V  1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2014 - 20:08