IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> 2014 წლის ტექ მოთხოვნები
nika
post Oct 23 2014, 23:43
Post #1


Unregistered









თეთრად ნაჩვენებია უცვლელი რაც დარჩა 2013 წლის ტექ მოთხოვნებიდან
გადახაზულად ნაჩვენებია ამოღებული პუნქტები
წითლად ნაჩვენებია ახალი პუნქტები


2014 წლის ტექნიკური მოთხოვნები ტროფი რეიდებისთვის და ტროფი ორიენტირებებისთვის

ავტომობილების დაყოფა ხდება 4 მეთოდით. პირველ ჯგუფში შედის ვიწრო ლიანდებიანი ავტომობილები. ანუ ის მანქანები რომელთა მინიმუმ ერთი ღერძის საბურავების შიდა ნაწილებს შორის მანძილი ნაკლებია 115 სანტიმეტრტზე (სამურაები, პაჯერო ჯუნიორები და ა.შ.) იხილეთ ნახაზი.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

მეორე ჯგუფში შედიან პორტალურ ხიდებიანი მანქანები, რომელთა ხიდის გარე რედუქტორების კბილანებს შიდა შეხება აქვთ (უაზები)
მესამეში პორტალურხიდებიანი კბილანების გარე შეხებით (უნიმოგი, პინძგაუერი, ლუაზი და ა.შ.).
მეოთხეში ყველა დანარჩენი.

საბურავების დიამეტრის გაზომვა ხდება სპეციალური საზომით (ე.წ. პლანკა) იზომება ყველა საბურავი, (სათადარიგოც). წნევა გაზომვისას 1.5. გაზომვა ხდება ჰორიზონტალურ სიბრტყეში რათა გამოირიცხოს მანქანის წონის ზემოქმედება.

ჯალამბარები იყოფა ორ ტიპად.
"ხელის ჯალამბარი" - ნებისმიერი ჯალამბარი რომელიც მხოლოდ ეკიპაჟის ფიზიკურ ძალას გამოიყენებს.
"ჯალამბარი" - ნებისმიერი ჯალამბარი რომელიც არ იყენებს ეკიპაჟის ფიზიკურ ძალას (ელექტრო, ჰიდრავლიკური, მექანიკური PTO და სვხა).

“ტურიზმი“. სერიული ავტომობილები მინიმალური გადაკეთებებით.
პორტალურხიდებიანი მანქანები აკრძალულია.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა თუ ის ხდება მხოლოდ ზამბარების(ტორსიონების) ან რესორების გამოცვლით. სხვა დანარჩენი ელემენტების (გრძივი და განივი ბერკეტების, საჭის მექანიზმის და სხვა) გამოცვლა, ან მათი სამაგრი წერტილების გადატანა, აკრძალულია. დასაშვებია ამორტიზატორების გამოცვლა. დაუშვებელია ამორტიზატორების ძარაზე, ჩარჩოზე და ხიდზე, სამაგრების გადატანა. დასაშვებია "ატბოინიკების" გადატანა.
აკრძალულია პორტალური ხიდები.

საბურავები:
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 82-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 70 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები და საბურავების პროტექტორის დაჭრა გამავლობის გამოუჯობესების მიზნით.

ელექტროობა:
დაუშვებელია დამატებითი აკუმლატორების დაყენება.

ძარა:
აკრძალულია არკების გამოჭრა

ძრავი:
დასაშვებია მხოლოდ იმ ძრავების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის ქარხნულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის მოდელზე.

ტრანსმისია:
დასაშვებია მხოლოდ ისეთი ხიდების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.

ჯალამბარი:
დასაშვებია მხოლოდ "ხელის ჯალამბარის" გამოყენება.
__________________________________________________

“გრანდ ტურიზმი“. სერიული ავტომობილები მცირე გადაკეთებებით.
პორტალურხიდებიანი მანქანები აკრძალულია.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა თუ ის ხდება მხოლოდ ზამბარების(ტორსიონების) ან რესორების გამოცვლით.
დასაშვებია ამორტიზატორების სამაგრი წერტილების გადატანა. დასაშვებია დაკიდების ბერკეტების და სხვა ელემენტების სამაგრი წერტილების გადატანა.
აკრძალულია პორტალური ხიდები.

საბურავები:
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 82-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 70 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები და ტალახისთვის განკუთვნილი საბურავების პროტექტორის დაჭრა გამავლობის გამოუჯობესების მიზნით.

ელექტროობა:
დაუშვებელია დამატებითი აკუმლატორების დაყენება.

ძარა:
დასაშვებია არკების გამოჭრა დიდი ზომის საბურავების დასაყენებლად.

ძრავი:
დასაშვებია მხოლოდ იმ ძრავების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის ქარხნულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის მოდელზე.

ტრანსმისია:
დასაშვებია მხოლოდ ისეთი ხიდების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.

ჯალამბარი:
დასაშვებია მხოლოდ "ხელის ჯალამბარის" გამოყენება.
__________________________________________________

ტრ1. სერიული მომზადებული ავტომობილები.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა რომლის დროსად დაკიდების სამაგრები გადატანილი იქნება.
დასაშვებია შიდა შეხების პორტალური ხიდები.

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 85-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 77 სმ
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურ ხიდებიანებისთვის 80 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები

ელექტროობა:
დაშვებულია მაქსიმუმ 2 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია არკების გამოჭრა დიდი ზომის საბურავების დასაყენებლად.

ძრავი:
დასაშვებია ძრავის გამოცვლა თუ მისი სიმძლავრე სერიულს 10%–ზე მეტით არ აღემატება, და ძრავის საწვავის სახეობა იგივე რჩება.
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის ქარხნულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის მოდელზე.

ტრანსმისია:
დასაშვებია მხოლოდ ისეთი ხიდების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.
დასაშვებია ბლოკირებების, შეცვლილი გადაცემების და სხვა (გაძლიერებული) ნახევარღერძების გამოყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მხოლოდ 1 (ერთი) "ჯალამბარის" გამოყენება. ასევე აკრძალულია რაიმე მოწყობილობა რომელის საშუალებას იძლევა უკანა მხარეს ამუშაო "ჯალამბარი".
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5
__________________________________________________


ტრ2 - სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის 82-სმ-დან და 93 სმ–მდე
ვიწრო ლიანდიანებისთვის - 72 სმ-დან - 85 სმ–მდე
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის - 77 სმ–დან 88 სმ–მდე
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის - 77 სმ-დან- 85 სმ–მდე

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი მსუბუქი ავტომობილის ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 "ჯალამბარი"
დასაშვებია მაქსიმუმ 2 "ჯალამბარის" დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი "ჯალამბარის" მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი "ჯალამბარის" დასაყენებლად.
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5
__________________________________________________


ტრ3 - სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები (პროტოტიპები)

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი პნევმატური საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის მინიმუმ 90
ვიწრო ლიანდიანებისთვის მინიმუმ 83
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის მინიმუმ 83 სმ
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის მინიმუმ 83 სმ

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
თავისუფალი

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 "ჯალამბარი"
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 "ჯალამბარის" დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი "ჯალამბარის" მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი "ჯალამბარის" დასაყენებლად.
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5

გარდა ამისა ყველა ჩათვლის ჯგუფში აკრძალულია საბურავებზე მოცურების საწინააღმდეგო დამატებითი საშუალებების გამოყენება (ჯაჭვები, თოკები და ა.შ.)
ყველა ავტომობილი უნდა იყოს აღჭურვილი როგორც მძღოლის ასევე შტურმანის მინიმუმ სამ წერტილიანი ღვედებით.

ტრ1 ტრ2 და ტრ3 ჩათვლით ჯგუფებში სავალდებულოა სპორტული (არაა სავალდებულო საავტომობილო) ჩაფხუტების გამოყენება.

ყველა ჯალამბარიან ავტომობილზე რომელიც აღჭურვილია ფოლადის ბაგირით, სავალდებულოა ბაგირის გაწყვეტისას ენერგიის ჩამხშობის გამოყენება.
ჩამხშობი უნდა წარმოადგენდეს როგორც მინიმუმ რეზინის მილის ნაჭერს, რომლის სიგრძეა არანაკლებ 50 სმ, და წონა არანაკლებ 1.5 კგ.

ყველა ავტომობილს უნდა ჰქონდეს გამართული ელექტრო განათება (ფარები, გაბარიტის მაჩვენებლები, სტოპ ნათურები, უკანა სვლის ნათურები, მოხვევის მაჩვენებლები და სხვ.)
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Oct 23 2014, 23:51
Post #2


Unregistered









Перечеркнуты положения которые были изьяты из Тех Требований по сравнению с 2013 годом
Красным отмечены положения добавленые в 2014 году.


Технические требования к автомобилям для участия в Трофи Рейдах и Трофи Ориентированиях на 2014 год.
Автомобили делятся на пять зачетных группы: Туризм, Гранд Туризм, ТР1, ТР2, ТР3
Основное отличие - диаметр колес.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

Требования по диаметру колес отличаются для автомобилей в зависимости от его типа. Выделены следующие типы автомобилей:

1) Автомобили с узкой колеей. Т.е. автомобили у которых расстояние между внутренними поверхностями колес хотя бы одной из осей менее 115 см. (см. схему)
В данную категорию попадают Сузуки Самураи, Мицубиси Паджеро Джуниор и др.

2) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внутреннего зацепления (УAЗ и аналоги)

3) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внешнего зацепления (Унимог, Вольво C303, Хаммер, ЛУАЗ и др.)

4) Все остальные автомобили.

Замер диаметра производится специальной планкой на всех колесах при давлении 1.5 атм. в горизонтальной плоскости.

Лебедки делятся на два типа
"Ручная лебедка" - лебедка используючая только мускульную силу экипажа
"Лебедка" - лебедка не использующая мускульную силу экипажа (электрическая, гидравлическая, механическая PTO и др.)


Туризм – Серийные автомобили с минимальными модификациями.

Подвеска:
Разрешен лифт подвески заменой пружил или рессор. Запрещена замена штанг, тяг, и др. а также мест их крепления. Запрещено изменение мест крепления амортизаторов. Разрешена замена амортизаторов. Разрешено изменение или замена отбойников.
Портальные мосты любого типа запрещены.

Колеса:
Максимальный внешний диаметр колес 82 см.
Для узкоколейных машин максимум 70 см.
Запрещены: тракторная резина а также резка протектора с целью улучшения проходимости.

Электрооборудование:
Запрещена установка допольнительных аккумуляторов

Кузов:
Запрещена резка арок

Двигатель:
Разрешена установка только тех двигателей, которые серийно устанавливались на данную модель автомобиля. Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данные двигатель.

Трансмиссия:
Разрешено использование только мостов, серийно устанавливаемых на данную модель автомобиля.

Лебедка:
Разрешено использование только "ручных лебедок".

Гранд Туризм – Серийные автомобили с модификациями.

Подвеска:
Разрешен лифт подвески заменой пружил или рессор. Разрешена замена штанг, тяг, амортизаторов и др. а также мест их крепления. Разрешена замена амортизаторов. Разрешено изменение или замена отбойников.
Портальные мосты любого типа запрещены.

Колеса:
Максимальный внешний диаметр колес 82 см.
Для узкоколейных машин максимум 70 см.
Запрещены: тракторная резина а также резка протектора грязевой рещины с целью улучшения проходимости.

Электрооборудование:
Запрещена установка допольнительных аккумуляторов

Кузов:
Разрешена резка арок с целью установки колес большего диаметра

Двигатель:
Разрешена установка только тех двигателей, которые серийно устанавливались на данную модель автомобиля. Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данные двигатель.

Трансмиссия:
Разрешено использование только мостов, серийно устанавливаемых на данную модель автомобиля.

Лебедка:
Разрешено использование только "ручных лебедок".


ТР1. Серийные подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты с редукторами внутреннего зацепления
Запрещены портальные мосты с редукторами внешнего зацепления

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес 85 см.
Для узкоколейных машин максимум 77 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления 80 см.
Запрещена: тракторная резина.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 2-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена резка арок с целью установки колес большего диаметра

Двигатель:
Разрешена замена двигателя на другой работающий на том же типе топлива, если его мощность не превышает мощность серийно устанавливаемого двигаделя более чем на 10%
Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данный двигатель.

Трансмиссия:
Разрешено использование только мостов, серийно устанавливаемых на данную модель автомобиля.
Разрешена установка блокировок, измененных ГП и других (усиленных) полуосей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки"
Разрешено исползование максимум одной "лебедки". Запрещено использование приспособлений позволяющих винчеваться назад.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)


ТР2. Специально подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Разрешено использование шин диаметр которых находится в диапазоне 82 - 93 см.
Для узкоколейных машин - 72- 85 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления - 77-88 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления - 77-85 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов, серийно устанавливаемых на легковые автомобили.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 3-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки".
Разрешено исползование максимум 2-х "лебедок". Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)


ТР3. Специально подготовленные автомобили (прототипы)

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес не ограничен
Минимальный внешний диаметр колес 90 см.
Для узкоколейных машин минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления минимум 83 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов.

Электрооборудование:
Разрешены любые изменения

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки".
Разрешено исползование максимум трех "лебедок". Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)

Во всех зачетных группах запрещено использование дополнительных средств противоскольжения (цепи, веревки и др.).
Во всех зачетных группах обязательно наличие минимум 3-х точечных ремней безопастности как длоя водителя так и для штурмана.

В группах ТР1 ТР2 и ТР3 обязательно использования спортивных (не обязательно автомобильных) защитных шлемов.

На всех автомобилях оснащенных лебедками со стальным тросом, обязателно использование гасителя троса. Гаситель должен представлять из себя как минимум отрезок резиновой трубы длиной не менее 50 см и весом не менее 1.5 кг.

На всех автомобилях должно быть исправно внешнее очвещение (фары, габаритные огни, стоп сигналы, поворотники, фонари заднего хода и др.)
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 12th December 2017 - 01:05