IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> RAINFOREST CHALLENGE CAUCASUS 2017 ტექ მოთხოვნები
Off-Road Federation
post Oct 5 2016, 12:25
Post #1


Advanced Member
****

Group: Administrators
Posts: 104
Joined: 9-September 16
Member No.: 6,878



Rainforest Challenge Caucasus 2017
ტექნიკური მოთხოვნები

ავტომობილების დაყოფა ხდება 4 მეთოდით. პირველ ჯგუფში შედის ვიწრო ლიანდებიანი ავტომობილები. ანუ ის მანქანები რომელთა მინიმუმ ერთი ღერძის საბურავების შიდა ნაწილებს შორის მანძილი ნაკლებია 115 სანტიმეტრტზე (სამურაები, პაჯერო ჯუნიორები და ა.შ.) იხილეთ ნახაზი.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

მეორე ჯგუფში შედიან პორტალურ ხიდებიანი მანქანები, რომელთა ხიდის გარე რედუქტორების კბილანებს შიდა შეხება აქვთ (უაზები)
მესამეში პორტალურხიდებიანი კბილანების გარე შეხებით (უნიმოგი, პინძგაუერი, ლუაზი და ა.შ.).
მეოთხეში ყველა დანარჩენი.

საბურავების დიამეტრის გაზომვა ხდება სპეციალური საზომით (ე.წ. პლანკა) იზომება ყველა საბურავი, (სათადარიგოც). წნევა გაზომვისას 1.5. გაზომვა ხდება ჰორიზონტალურ სიბრტყეში რათა გამოირიცხოს მანქანის წონის ზემოქმედება.

ჯალამბარები იყოფა ორ ტიპად.
"ხელის ჯალამბარი" - ნებისმიერი ჯალამბარი რომელიც მხოლოდ ეკიპაჟის ფიზიკურ ძალას გამოიყენებს.
"ჯალამბარი" - ნებისმიერი ჯალამბარი რომელიც არ იყენებს ეკიპაჟის ფიზიკურ ძალას (ელექტრო, ჰიდრავლიკური, მექანიკური PTO და სვხა).

გარდა ქვევით მოყვანილი მოთხოვნებისა, ყველა ჩათვლის ჯგუფში აკრძალულია საბურავებზე მოცურების საწინააღმდეგო დამატებითი საშუალებების გამოყენება (ჯაჭვები, თოკები და ა.შ.)
ყველა ავტომობილი უნდა იყოს აღჭურვილი როგორც მძღოლის ასევე შტურმანის მინიმუმ სამ წერტილიანი ღვედებით.

ყველა ჩათვლით ჯგუფებში სავალდებულოა სპორტული (არაა სავალდებულო საავტომობილო) ჩაფხუტების გამოყენება.

ყველა ჯალამბარიან ავტომობილზე რომელიც აღჭურვილია ფოლადის გვარლით, სავალდებულოა გვარლის გაწყვეტისას ენერგიის ჩამხშობის გამოყენება.
ჩამხშობი უნდა წარმოადგენდეს როგორც მინიმუმ რეზინის მილის ნაჭერს, რომლის სიგრძეა არანაკლებ 50 სმ, და წონა არანაკლებ 1.5 კგ.

ყველა ავტომობილს უნდა ჰქონდეს გამართული ელექტრო განათება (ფარები, გაბარიტის მაჩვენებლები, სტოპ ნათურები, უკანა სვლის ნათურები, მოხვევის მაჩვენებლები და სხვ.)
__________________________________________________

მოდიფიცირებული (Modified). სერიული მომზადებული ავტომობილები.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა რომლის დროსად დაკიდების სამაგრები გადატანილი იქნება.
აკრძალულია რესორიანი დაკიდების ზამბარიანით, და პირიქით, ჩანაცვლება.
დასაშვებია შიდა შეხების პორტალური ხიდები.

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 85-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 77 სმ
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურ ხიდებიანებისთვის 80 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები

ელექტროობა:
დაშვებულია მაქსიმუმ 2 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია არკების გამოჭრა დიდი ზომის საბურავების დასაყენებლად.

ძრავი:
დასაშვებია ძრავის გამოცვლა თუ მისი სიმძლავრე და მაბრუნებელი მომენტი ამ მოდელზე სერიულად დაყენებული ყველაზე ძლიერ ძრავზე 10%–ზე მეტით არ აღემატება საწვავის იგივე ტიპისთვის.
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის სერიულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის ამ ავომობილზე გამოყენებულ მოდელზე.

ტრანსმისია:
დასაშვებია მხოლოდ ისეთი ხიდების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.
დასაშვებია ბლოკირებების, შეცვლილი გადაცემების და სხვა (გაძლიერებული) ნახევარღერძების გამოყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მხოლოდ 1 (ერთი) "ჯალამბარის" გამოყენება. ასევე აკრძალულია რაიმე მოწყობილობა რომელის საშუალებას იძლევა უკანა მხარეს ამუშაო "ჯალამბარი".
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5
__________________________________________________


პრომოდიფიცირებული (Promodified). სერიული სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის 82-სმ-დან და 93 სმ–მდე
ვიწრო ლიანდიანებისთვის - 72 სმ-დან - 85 სმ–მდე
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის - 77 სმ–დან 88 სმ–მდე
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის - 77 სმ-დან- 85 სმ–მდე

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი მსუბუქი ავტომობილის ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 "ჯალამბარი"
დასაშვებია მაქსიმუმ 2 "ჯალამბარის" დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი "ჯალამბარის" მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი "ჯალამბარის" დასაყენებლად.
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5
__________________________________________________


პროტო (Proto). სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები (პროტოტიპები)

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი პნევმატური საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის მინიმუმ 90
ვიწრო ლიანდიანებისთვის მინიმუმ 83
შიდა შეხების რედუქტორიანი პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის მინიმუმ 83 სმ
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის მინიმუმ 83 სმ

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
თავისუფალი

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 "ჯალამბარი"
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 "ჯალამბარის" დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი "ჯალამბარის" მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი "ჯალამბარის" დასაყენებლად.
"ჯალამბარის" მინიმალური კოეფიციენტი 1.5
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Off-Road Federation
post Oct 5 2016, 12:33
Post #2


Advanced Member
****

Group: Administrators
Posts: 104
Joined: 9-September 16
Member No.: 6,878



Rainforest Challenge Caucasus 2017
Технические требования к автомобилям.
Автомобили делятся на три зачетных группы: Модифицированные, Промодифицированные, Прото
Основное отличие - диаметр колес.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი


Требования по диаметру колес отличаются для автомобилей в зависимости от его типа. Выделены следующие типы автомобилей:

1) Автомобили с узкой колеей. Т.е. автомобили у которых расстояние между внутренними поверхностями колес хотя бы одной из осей менее 115 см. (см. схему)
В данную категорию попадают Сузуки Самураи, Мицубиси Паджеро Джуниор и др.

2) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внутреннего зацепления (УAЗ и аналоги)

3) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внешнего зацепления (Унимог, Вольво C303, Хаммер, ЛУАЗ и др.)

4) Все остальные автомобили.

Замер диаметра производится специальной планкой на всех колесах при давлении 1.5 атм. в горизонтальной плоскости.

Лебедки делятся на два типа
"Ручная лебедка" - лебедка используючая только мускульную силу экипажа
"Лебедка" - лебедка не использующая мускульную силу экипажа (электрическая, гидравлическая, механическая PTO и др.)

Во всех зачетных группах запрещено использование дополнительных средств противоскольжения (цепи, веревки и др.).
Во всех зачетных группах обязательно наличие минимум 3-х точечных ремней безопастности как длоя водителя так и для штурмана.

Обязательно использования спортивных (не обязательно автомобильных) защитных шлемов.

На всех автомобилях оснащенных лебедками со стальным тросом, обязателно использование гасителя троса. Гаситель должен представлять из себя как минимум отрезок резиновой трубы длиной не менее 50 см и весом не менее 1.5 кг.

На всех автомобилях должно быть исправно внешнее очвещение (фары, габаритные огни, стоп сигналы, поворотники, фонари заднего хода и др.)


Модифицированные. Серийные подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Запрещена замена рессороной подвески на пружинную и наоборот
Разрешены портальные мосты с редукторами внутреннего зацепления
Запрещены портальные мосты с редукторами внешнего зацепления

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес 85 см.
Для узкоколейных машин максимум 77 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления 80 см.
Запрещена: тракторная резина.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 2-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена резка арок с целью установки колес большего диаметра

Двигатель:
Разрешена замена двигателя на другой, если его мощность и крутящий момент не превышает показатели серийно устанавливаемого двигателя, работающего на том же топливе, более чем на 10%
Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данный двигатель.

Трансмиссия:
Разрешено использование только мостов, серийно устанавливаемых на данную модель автомобиля.
Разрешена установка блокировок, измененных ГП и других (усиленных) полуосей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки"
Разрешено исползование максимум одной "лебедки". Запрещено использование приспособлений позволяющих винчеваться назад.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)


Промодифицированные. Серийные специально подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Разрешено использование шин диаметр которых находится в диапазоне 82 - 93 см.
Для узкоколейных машин - 72- 85 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления - 77-88 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления - 77-85 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов, серийно устанавливаемых на легковые автомобили.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 3-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки".
Разрешено исползование максимум 2-х "лебедок". Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)


Прото. Специально подготовленные автомобили (прототипы)

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес не ограничен
Минимальный внешний диаметр колес 90 см.
Для узкоколейных машин минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления минимум 83 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов.

Электрооборудование:
Разрешены любые изменения

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной "лебедки".
Разрешено исползование максимум трех "лебедок". Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 21st January 2018 - 10:23