IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2011 წლის ტექ. მოთხოვნები ტროფისთვის (რეიდი და ორიენტირება)
berketi
post Jan 11 2011, 00:06
Post #1


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 4,092
Joined: 1-June 07
From: Tbilisi, Georgia
Member No.: 212
მანქანა: MITSUBISHI PAJERO 3.0 S/SELECT, R/D lock, BFGoodrich M/T 33x10.5x16



მაშ ასე 2011 წლის ტექნიკური მოთხოვნები ტროფი რეიდებისთვის და ტროფი ორიენტირებებისთვის

ავტომობილების დაყოფა ხდება 4 მეთოდით. პირველ ჯგუფში შედის ვიწრო ლიანდებიანი ავტომობილები. ანუ ის მანქანები რომელთა საბურავების შიდა ნაწილებს შორის მანძილი ნაკლებია 115 სანტიმეტრტზე (სამურაები, პაჯერო ჯუნიორები და ა.შ.) იხილეთ ნახაზი.
სურათი არ ჩანს. ფოტოს ასატვირთად გამოიყენეთ სხვა საიტი

მეორე ჯგუფში შედიან პორტალურ ხიდებიანი მანქანები, რომელთა ხიდის გარე რედუქტორების კბილანებს შიდა შეხება აქვთ (უაზები)
მესამეში პორტალურხიდებიანი კბილანების გარე შეხებით (უნიმოგი, პინძგაუერი, ლუაზი და ა.შ.).
მეოთხეში ყველა დანარჩენი.

საბურავების დიამეტრის გაზომვა ხდება სპეციალური საზომით (ე.წ. პლანკა) იზომება ყველა საბურავი, (სათადარიგოც). წნევა გაზომვისას 1.5. გაზომვა ხდება ჰორიზონტალურ სიბრტყეში რათა გამოირიცხოს მანქანის წონის ზემოქმედება.

“ტურიზმი“. სერიული ავტომობილები მინიმალური გადაკეთებებით.
პორტალურხიდებიანი მანქანები აკრძალულია.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა თუ ის ხდება მხოლოდ ზამბარების(ტორსიონების) ან რესორების გამოცვლით. სხვა დანარჩენი ელემენტების (გრძივი და განივი ბერკეტების, საჭის მექანიზმის) გამოცვლა აკრძალულია. დასაშვებია ამორტიზატორების გამოცვლა. დაუშვებელია ამორტიზატორების ძარაზე, ჩარჩოზე და ხიდზე, სამაგრების გადატანა. დასაშვებია "ატბოინიკების" გადატანა.
აკრძალულია პორტალური ხიდები.

საბურავები:
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 82-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 70 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები და საბურავების პროტექტორის დაჭრა გამავლობის გამოუჯობესების მიზნით.

ელექტროობა:
დაუშვებელია დამატებითი აკუმლატორების დაყენება.

ძარა:
დასაშვებია არკების გამოჭრა დიდი ზომის საბურავების დასაყენებლად.

ძრავი:
დასაშვებია მხოლოდ იმ ძრავების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის ქარხნულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის მოდელზე.

ჯალამბარი:
მექანიკური/ელექტრო ჯალამბარი აკრძალულია.



ტრ1. სერიული მომზადებული ავტომობილები.

დაკიდება:
დასაშვებია დალიფტვა რომლის დროსად დაკიდების სამაგრები გადატანილი იქნება.
დასაშვებია შიდა შეხების პორტალური ხიდები.

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
საბურავების გარე დიამეტრი არ უნდა აღემატებოდეს 85-სმ-ს.
ვიწრო ლიანდანი მანქანებისთვის 77 სმ
პორტალურ ხიდებიანებისთვის 80 სმ
აკრძალულია ტრაქტორის საბურავები

ელექტროობა:
დაშვებულია მაქსიმუმ 2 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია არკების გამოჭრა დიდი ზომის საბურავების დასაყენებლად.

ძრავი:
დასაშვებია მხოლოდ იმ ძრავების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.
დასაშვებია ძრავის გამოცვლა თუ მისი სიმძლავრე სერიულს 10%–ზე მეტით არ აღემატება, და ძრავის საწვავის სახეობა იგივე რჩება.
აკრძალულია ძრავის გაძლიერება ტურბინის ან კომპრესორის დაყენებით, თუ ის ქარხნულად არ დგებოდა აღნიშნული ძრავის მოდელზე.

ტრანსმისია:
დასაშვებია მხოლოდ ისეთი ხიდების გამოყენება რაც სერიულად დგებოდა აღნიშნულ მოდელზე.
დასაშვებია ბლოკირებების, შეცვლილი გადაცემების და სხვა (გაძლიერებული) ნახევარღერძების გამოყენება.


ჯალამბარი:
სავალდებულოა მხოლოდ 1 (ერთი) მექანიკური/ელექტრო ჯალამბარის გამოყენება. ასევე აკრძალულია რაიმე მოწყობილობა რომელის საშუალებას იძლევა უკანა მხარეს ამუშაო ჯალამბარი.
ჯალამბარის მინიმალური კოეფიციენტი 1.5



ტრ2 - სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი პნევმატური საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის 82-სმ-დან და 93 სმ–მდე
ვიწრო ლიანდიანებისთვის - 72 სმ-დან - 85 სმ–მდე
პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის - 77 სმ–დან 88 სმ–მდე
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის - 77 სმ-დან- 85 სმ–მდე

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი მსუბუ მსუბუქი ავტომობილის ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 აკუმლატორის დაყენება

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 ჯალამბარი
დასაშვებია მაქსიმუმ 2 ჯალამბარის დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი ჯალამბარის მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი ჯალამბარის დასაყენებლად.
ჯალამბარის მინიმალური კოეფიციენტი 1.5



ტრ3 - სპეციალურად მომზადებული ავტომობილები (პროტოტიპები)

დაკიდება:
დასაშვებია დაკიდების ნებისმიერი მოდიფიცირება

საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი პნევმატური საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის მინიმუმ 90
ვიწრო ლიანდიანებისთვის მინიმუმ 83
პორტალურხიდებიანი ავტომობილებისთვის მინიმუმ 83 სმ
გარე შეხების რედუქტორიანი პორტალებისთვის მინიმუმ 83 სმ

ტრანსმისია:
დასაშვებია ნებისმიერი ხიდების გამოყენება.

ელექტროობა:
თავისუფალი

ძარა:
დასაშვებია ნებისმიერი მოდიფიკაციები

ძრავი:
დასაშვებია ნებისმიერი შიგა წვის ან ელექტრო ძრავის დაყენება.

ჯალამბარი:
სავალდებულოა მინიმუმ 1 ჯალამბარი
დასაშვებია მაქსიმუმ 3 ჯალამბარის დაყენება. ამასთან დასაშვებია მანქანაზე უფრო მეტი ჯალამბარის მისამაგრებელი ადგილის არსებობა გადასატანი ჯალამბარის დასაყენებლად.
ჯალამბარის მინიმალური კოეფიციენტი 1.5

გარდა ამისა ყველა ჩათვლით ჯგუფში აკრძალულია მოცურების საწინააღმდეგი ჯაჭვების ან სხვა საშუალებების გამოყენება.

ტრ1 ტრ2 და ტრ3 ჩათვლით ჯგუფებში სავალდებულოა ჩაბხუტების გამოყენება.

ყველა ჯალამბარიან ავტომობილზე რომელიც აღჭურვილია ფოლადის ბაგირით, სავალდებულოა ბაგირის გაწყვეტისას ენერგიის ჩამხშობის გამოყენება.
ჩამხშობი უნდა წარმოადგენდეს როგორც მინიმუმ რეზინის მილის ნაჭერს, რომლის სიგრძეა არანაკლებ 50 სმ, და წონა არანაკლებ 1.5 კგ.


--------------------
თუ კი გული მთებში გიხმობს, მეგობრები გელიან,
თუ კი მოგწონს, როცა ჯიპი სულ ტალახის ფერია, არ გაშინებს ცივი ღამე,
რადგან არყით თბებიან, ჩაალაგე დიდი ჩანთა ოფროუდი შენია!

სადაც ბევრი ტალახია ოფროუდი მაგარია!
წვიმა, თოვლი, მზე და ქარი ოფროუდზე მივიჩქარი!

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vako
post Jan 11 2011, 01:03
Post #2


Super Member
*****

Group: Moderator
Posts: 6,015
Joined: 14-March 08
From: Georgia, Tbilisi, Isani district
Member No.: 819
მანქანა: Suzuki vitara 1991 1.9TD manual 32' Insta Turbo tyres, 9000LBS winch; Subaru LGT 2.0T Manual; NM Pajero 3.0 32" M/T



საბურავები:
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.
დასაშვებია ნებისმიერი პნევმატური საბურავების გამოყენება რომელთა დიამეტრი არის 90


აქ სიტყვა "მინიმუმ" არის ჩასამატებელი 90-ის წინ. თორე დაუსრულებელი აზრი გამოდის

This post has been edited by vako: Jan 11 2011, 01:07


--------------------
сузука - собери мечту

Принцип Нипеля: Туда дуй — оттуда х*й
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 18 2011, 18:10
Post #3


Unregistered









Технические требования к автомобилям для участия в Трофи Рейдах и Трофи Ориентированиях на 2011 год.
Автомобили делятся на четыре зачетные группы: Туризм, ТР1, ТР2, ТР3
Основное отличие - диаметр колес.

Требования по диаметру колес отличаются дла автомоюилей в зависимости от его типа. Выделены следующие типы автомобилей:

1) Автомобили с узкой колеей. Те автомобили расстояние между внутренними поверхностями колес у которых менее 115 см. (см. схему)
Размещенное изображение
В данную категорию попадают Сузуки Самураи. Мицубиси Паджеро Джуниор и др.

2) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внутреннего зацепления (УAЗ и аналоги)

3) Автомобили с портальными мостами. Бортовые редукторы внешнего зацепления (Унимог, Лапландер, Хаммер, ЛУАЗ и др.)

4) Все остальные автомобили.

Замер диаметра производится специальной планкой на всех колесах при давлении 1.5 атм.


Туризм – Серийные автомобили с минимальными модификациями.

Подвеска:
Разрешен лифт подвески заменой пружил ии рессор. Запрещено изменять крепление штанг, тяг, амортизаторов и др. Разрешена замена амортизаторов. Разрешено изменение или замена отбойников.
Портальные мосты любого типа запрещены.

Колеса:
Максимальный внешний диаметр колес 82 см.
Для узкоколейных машин максимум 70 см.
Запрещены: тракторная резина а также резка протектора с целью улучшения проходимости.

Электрооборудование:
Запрещена установка допольнительных аккумуляторов

Кузов:
Разрешена резка арок с целью установки колес большего диаметра

Двигатель:
Разрешена установка только тех двигателей, которые серийно устанавливались на данную модель автомобиля. Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данные двигатель.

Лебедка:
Запрещено использование лебедок не использующих мышечную силу экипажа


ТР1. Серийные подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты с редукторами внутреннего зацепления
Запрещены портальные мосты с редукторами внешнего зацепления

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес 85 см.
Для узкоколейных машин максимум 77 см.
Для автомобилей с портальными мостами 80 см.
Запрещена: тракторная резина.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 2-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена резка арок с целью установки колес большего диаметра

Двигатель:
Разрешена установка только тех двигателей, которые серийно устанавливались на данную модель автомобиля.
Разрешена замена двигателя на другой работающий на том же типе топлива, если его мощность не превышает мощность сериййно устанавливаемого двигаделя более чем на 10%
Запрещена установка компрессора или турбины если она серийно не ставиласть на данный двигатель.

Трансмиссия:
Разрешено использование только мостов, серийно устанавливаемых на данную модель автомобиля.
Разрешена установка блокировок, измененных ГП и других (усиленных) полуосей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной лебедки не использующей мышечную силу экипажа.
Разрешено исползование максимум 1-й лебедки не использующих мышечную силу экипажа. Запрещено использование приспособлений позволяющих винчеваться назад.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)




ТР2. Специально подготовленные автомобили

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Разрешено использование любых пневматических шин диаметр которых находится в диапазоне 82 - 93 см.
Для узкоколейных машин - 72- 85 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления - 77-88 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления - 77-85 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов, серийно устанавливаемых на легковые автомобили.

Электрооборудование:
Запрещена установка более 3-х аккумуляторов

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной лебедки не использующей мышечную силу экипажа.
Разрешено исползование максимум 2-х лебедок не использующих мышечную силу экипажа. Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)

ТР3. Специально подготовленные автомобили (прототипы)

Подвеска:
Разрешен любой лифт подвески.
Разрешены портальные мосты любых типов

Колеса:
Обязательно использование грязевой резины
Максимальный внешний диаметр колес не ограничен
Минимальный внешний диаметр колес 90 см.
Для узкоколейных машин минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внутреннего зацепления минимум 83 см.
Для автомобилей с портальными мостами внешнего зацепления минимум 83 см.

Трансмиссия:
Разрешено использование любых мостов.

Электрооборудование:
Разрешены любые изменения

Кузов:
Разрешена любая модификация

Двигатель:
Разрешена установка любых двигателей внутреннего сгорания или электродвигателей.

Лебедка:
Обязательно наличие одной лебедки не использующей мышечную силу экипажа.
Разрешено исползование максимум 3-х лебедок не использующих мышечную силу экипажа. Разрешена установка приспособлений для переноса лебедки.
Минимальный коэффициэнт лебедки 1.5 (от веса автомобиля)

Во всех зачетных группах запрещено использование цепей и других средств противоскольжения

В группах ТР1 ТР2 и ТР3 обязательно использования защитных шлемов.

На всех автомобилях оснащенных лебедками со стальным тросом, обязателно использование гасителя троса. Гаситель должен представлять из себя как минимум отрезок резиновой трубы длиной не менее 50 см и весом не менее 1.5 кг.
Go to the top of the page
+Quote Post
kaxaberi
post Mar 18 2011, 18:21
Post #4


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 107
Joined: 11-March 11
Member No.: 5,014
მანქანა: UAZ 469 B. GAZ 69 A.



თუ წესებს ვარღვევ ბოდიშს მოვიხდი წინასწარ.

უაზით რომელსაც უყენია თავისი სამოქალაქო ხიდები, თავისი ძრავი და მოკლედ ყველაფერი თავისი. არც დაკიდებაა გადაკეთებული და ასე შემდეგ და უყენიე kama i-502 ეს საბურავები

IPB Image

აი ეს შესაძლებელია თუ არა ტრ1 ში გამოსვლა?

QUOTE
სავალდებულოა ტალახისთვის განკუთვნილი პროტექტორის მქონე საბურავები.


ითვლება თუ არა ეს საბურავები ტალახისთვის განკუთვნილად?


--------------------
www.tanktrouble.netai.net
-----
(o o)
.(_).
-----
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 18 2011, 18:25
Post #5


Unregistered









არა ტრ1-ში აუცილებელია
1) ტალახის ნახატიანი საბურავები
2) ჯალამბარი
Go to the top of the page
+Quote Post
kaxaberi
post Mar 18 2011, 21:38
Post #6


Advanced Member
****

Group: Registered
Posts: 107
Joined: 11-March 11
Member No.: 5,014
მანქანა: UAZ 469 B. GAZ 69 A.



nika
ჯალამბარი რომ მქონდეს ამ საბურავებით შევძლებდი გამოსვლას?

თუ ვერა?


--------------------
www.tanktrouble.netai.net
-----
(o o)
.(_).
-----
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika
post Mar 18 2011, 21:51
Post #7


Unregistered









kaxaberi
ხო დავწერე ტალახის საბურავები თქო. ეგენი ტალახის არაა. სან_დრო გამოვიდა ნივით ეგეთებით მარა დაჭრილი პროტექტორით. თუ დაჭრ მაშინ გამოხვალ

ისე კი ტურიზმში შეგიძლია მაგ მანქანით გამოსვლა.
Go to the top of the page
+Quote Post
N^DREW
post Apr 23 2011, 02:49
Post #8


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 1,407
Joined: 10-March 08
Member No.: 17



ციტატა
ჩამხშობი უნდა წარმოადგენდეს როგორც მინიმუმ რეზინის მილის ნაჭერს, რომლის სიგრძეა არანაკლებ 50 სმ, და წონა არანაკლებ 1.5 კგ.


ბევრჯერ მინახია ვიდეოებში უბრალოდ ჩამოკიდებული სიმძიმე როლიკზე რომელიც დასრიალებს ტროსზე, მსაგვსი ჩამხშობი წავა?
აი ამ ვიდეოშია მაგალითად GMC მარკის ჯიპზე
http://www.youtube.com/watch?v=IoZxF5q-XAc


--------------------
X3M
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N^DREW
post Apr 24 2011, 01:09
Post #9


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 1,407
Joined: 10-March 08
Member No.: 17



gavcitldi.gif პლზ პასუხი გამეციიიიით


--------------------
X3M
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
shalva-zimin
post Apr 24 2011, 02:39
Post #10


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 7,658
Joined: 30-October 06
Member No.: 46
მანქანა: gaz-67b, land-rover series 2,motorcycle K-750m



ციტატა(N^DREW @ Apr 23 2011, 21:09) *

gavcitldi.gif პლზ პასუხი გამეციიიიით
ის რაც როლიკს ჰგავს , მართლაც როლიკია და არ გამოდგება ამ საქმისთვის biggrin.gif 50-60 მმ-იან რეზინის მილს ყიდულობ ერთ ნახევ მეტრას და ბაგირს გაუყრი შიგნით .წესებში მგონი 1.5 კილო წერია , აი მაგდენი რომ გამოვიდეს biggrin.gif


--------------------
გინდა გამოგივიდეს შენი მოსაწონი, გააკეთე თვითონ.
გინდა გააკეთო თვითონ, გააკეთე კარგად.
ჩვენ ყველა ადგილს დავარქმევთ გზას!
http://photo.qip.ru/users/shalva-1/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cat
post Apr 24 2011, 13:05
Post #11


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 2,219
Joined: 16-October 06
Member No.: 40
მანქანა: Hyundai Galloper 2 / 2.5 TD / MT 33"/ Winch 9000



როლიკი არ ივარგებს რადგანაც როცა ზევით ან ქვევით ამოყვანა დაგჭირდება ის ჩასრიალდება შესაბამისი მიმართულებით და არ იმუშავებს...


--------------------
Оффроуд тюнинг никогда не заканчивается - могут кончиться только деньги !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
san-dro
post Apr 24 2011, 13:52
Post #12


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 563
Joined: 24-October 09
Member No.: 4,248
მანქანა: Mercedes G300E 463; Niva 21213



ტურიზმში წერია რომ აკრძალულია პროტექტორის დაჭრა, ანუ არა-მტ რომ დაიჭრას აკრძალულია?
ტურიზმში წესებით არ არის სავალდებულო მტ საბურავები რაც ნიშნავს რომ ვინმეს რომ მოუნდეს სლიკებით გამოვა? biggrin.gif
ანუ ჩემი რიტორიკული კითხვაა რითი ჯობია დაჭრილი არა-მტ დაუჭრელ მტ-ს თუ აკრძალულია?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cat
post Apr 24 2011, 14:10
Post #13


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 2,219
Joined: 16-October 06
Member No.: 40
მანქანა: Hyundai Galloper 2 / 2.5 TD / MT 33"/ Winch 9000



ციტატა(san-dro @ Apr 24 2011, 13:52) *

ტურიზმში წერია რომ აკრძალულია პროტექტორის დაჭრა, ანუ არა-მტ რომ დაიჭრას აკრძალულია?
ტურიზმში წესებით არ არის სავალდებულო მტ საბურავები რაც ნიშნავს რომ ვინმეს რომ მოუნდეს სლიკებით გამოვა? biggrin.gif
ანუ ჩემი რიტორიკული კითხვაა რითი ჯობია დაჭრილი არა-მტ დაუჭრელ მტ-ს თუ აკრძალულია?


ნებისმიერი საბურავის დაჭრა აკრძალულია, მტ, ატ, სლიკების ნებისმიერი....

ტურიზმში მოგება თუ გინდა აგრესიული მტ საბურავებით უნდა გამოხვიდე...(სიმექსი, ინტერკო)


--------------------
Оффроуд тюнинг никогда не заканчивается - могут кончиться только деньги !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N^DREW
post Apr 24 2011, 21:29
Post #14


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 1,407
Joined: 10-March 08
Member No.: 17



კარგით გასაგებია მაგრამ მე არ მესმის ერთი მომენტი,
ე.ი. შუაში ჩამოვკიდებ ამ ჩამხშობს მანქანამ დაიწყო სვლა და დაახვია ეს ჩამხშობი მივიდა ლებიოდკამდე უნდა მივიდე მოვხსნა დავკიდო შუაში ამ დროს მანქანა იასნია ჩერდება და ელოდება ამას რავი
მასე უფრო საფრთხეა ახლოს მივდივარ ტროსთან და მაგ დროს რო გაწყდეს? გადატანისას.


--------------------
X3M
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cat
post Apr 24 2011, 22:23
Post #15


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 2,219
Joined: 16-October 06
Member No.: 40
მანქანა: Hyundai Galloper 2 / 2.5 TD / MT 33"/ Winch 9000



აუ ანდრო რამდენი ლაპარაკი გიყვარს smile.gif დემაგოგიის მამა ხარ biggrin.gif

რატომ უნდა მოხსნა როცა შეგიძლია გააცურო ტროსსზე. თანაც ეგ თუ კიდია მარტო იმ შემთხვევაშია საშიში თუ ხელი რომ მოკიდე მაშინ გაგიწყდა...


--------------------
Оффроуд тюнинг никогда не заканчивается - могут кончиться только деньги !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N^DREW
post Apr 24 2011, 22:46
Post #16


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 1,407
Joined: 10-March 08
Member No.: 17



ციტატა
აუ ანდრო რამდენი ლაპარაკი გიყვარს დემაგოგიის მამა ხარ

gavcitldi.gif

არა არ ვარ

უბრალდ რას ქვია გასრიალდება?

თუ როლიკი არ შეილება იმიტო რო ზევით ასვლისას ჩასრიალდება ლებედასთან და ეს გლუშაკი უნდა გაჩერდეს მაშინ როგორ ისრიალებს? რა მე ვიდგე და ცალი ხელით მეჭიროს შუაში? და დროსის სიგრძის მიხედვით მივწიო რო სადმე შუაში იყოს. ანუ ვზდიო?
40 მეტრას რო გაშლი საშინელ პადიომზე უნდა დაამაგრებ ტროსს მერე ჩადიხარ კიდებ ამ სიმძიმეს თუ მილია ნუ მაშინ გადაასრიალებ, შემდეგ მანქანა ადის და 20 მეტრა დარჩა შესაბამისად ეს ჩამხშობი უკბე ლებედასთანაა რა უნდა ვქნა? გავაჩერო ლებედა გადავწიო 10 მეტრით მერე ისევ იგივე პროცედურა?
აი პროსტა ვერ წარმომიდგენია.

გასაგებია რისთვის არის და გასაგებია როგორ მუშაობს მაგრამ არის რეალურად ტვინის მბურღველი, დროის დამკარგველი და თავის ტკივილი.

აბა კითხვა მაქვს თან ისეთ მომენტზე რომელიც მნიშვნელოვანია ამის არ გამოყენება ალბაად იქნება დისკვალიფიკაცია ხოდა დო უნდა ვიცოდე.

რა ვქნა არასდროს გამომიყენებია, არც მინახია ჩვენთან.



--------------------
X3M
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jado
post Apr 24 2011, 22:48
Post #17


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 4,707
Joined: 26-October 08
From: cxneti
Member No.: 3,549
მანქანა: jeep wrangler TJ 4.0i RD LOCK. M/T 35



N^DREW
კაცო გითხრეს საჭიროაო, ეხლა მოძებნე ინტერნეტში როგორები არსებობს, როგორ გამოიყენო და ორგებთან ნუ გაქვს სხვა კითხვები. გამოყენების წესები ორგებმა არ იციან.


--------------------
OFF–ROADERS - მოხეტიალე რაინდები
გავივლით სადაც არავის გაუვლია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jado
post Apr 24 2011, 22:50
Post #18


Super Member
*****

Group: Registered
Posts: 4,707
Joined: 26-October 08
From: cxneti
Member No.: 3,549
მანქანა: jeep wrangler TJ 4.0i RD LOCK. M/T 35



N^DREW
ცეცხლმაქრის გამოყენება იცი??? იქნებ არ იცი. რატო არ კითხულობ როდის და როგორ გამოიყენო ცეცხლმაქრი, ისაც ხო წაგართმევს დროს??


--------------------
OFF–ROADERS - მოხეტიალე რაინდები
გავივლით სადაც არავის გაუვლია
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N^DREW
post Apr 24 2011, 22:53
Post #19


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 1,407
Joined: 10-March 08
Member No.: 17



jado
ორგები რა შუაში არიან?
შეჯიბრის თემაშI ხო არ დავწერე ტექ მოთხოვნებში დავწერე.
და მე თუ სხვა ფორუმებზე უნდა ვეძებო ინფო მაშინ რავი ტეხავს პროსტა biggrin.gif

აუ მწყიიინს ტოოოო
არაფერი ცუდი არ მიკითხავს არ ვიდებილებ თავს და არ ვკაიფობ მართლა დამაინტერესა. sad.gif


--------------------
X3M
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
cat
post Apr 24 2011, 22:57
Post #20


Super Member
*****

Group: Club Member
Posts: 2,219
Joined: 16-October 06
Member No.: 40
მანქანა: Hyundai Galloper 2 / 2.5 TD / MT 33"/ Winch 9000



ამდენ თეორიულ საუბარს... არ ჯობია ერთხელ გახვიდეთ და დატესტოთ ეს ყველაფერი....

სხვა ფორუმებზე ინფორმაციის მოძიება "გრეხი" არ არის biggrin.gif


--------------------
Оффроуд тюнинг никогда не заканчивается - могут кончиться только деньги !!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Pages V  1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 23rd September 2018 - 04:36